Aszat Lenke

Innen: Makipédia
Ugrás a navigációhozUgrás a kereséshez
Volt egy nő, úgy hívták, Jahuka,
Merő egy pókháló a lakása.
   Esténként csak leste,
   Ahogy a vadlesre
Mászott rá ismét csak az ura. [1]

Nicknevei a fórumon

jahooo, chili con carne, chili-chili, rontóbogár, rontóbogárka, manószféra, manószféra01, manosphera, manóbogár, mano+, dióverés, LadyGágá, pokolravaló lélek

Becenevei a fórumon

Chilimanó, Aszat Lenke, dildócska, dildósnéni, Lenkula, Kula néni

Elme- és idegállapota

Ő a Feminista topik leginkább instabil idegrendszerű femtardja, aki olykor minden látható ok nélkül dührohamot kap. A kutatók egyetértenek abban, hogy ez nagy valószínűséggel a szexuális élet hiányának tulajdonítható. Első kommentje alapján, valamint ebben és ebben a kommentjében is írta, hogy korábban dolgozott a büntetés-végrehajtás szervezetében, de már nem dolgozik ott, nagy valószínűséggel az időszakos pszichológiai vizsgálat során szűrték ki, de ennek feltárása még további kutatásokat igényel.

Fontos háttérinformációk

Ő a Feminista topik leginkább instabil idegrendszerű femtardja. Elmondása szerint házasságban él, viszont hogy ez a házasság jó-e, abban a tudományos közösség részéről kételyek merültek fel. Lenke előszeretettel emlegette a "hímsoviniszta nőgyűlölők" péniszének méretét és szexuális életük hiányát, ezért - azt a femtard szokást alapul véve, hogy a saját nyomorukat mindig másra vetítik ki - megalapozottnak látszott az a következtetés, hogy lábai között konstans hiányjel van. Ennek okát többen abban látták megvalósulni, hogy a férje ahelyett, hogy idegbeteg feleségével foglalkozna, inkább hobbijának él, azaz vadászik. Lenke egy növendék magyar vizsla tulajdonosa, akit - remélhetőleg - nem szoktatott rá Nutella és egyéb, kutyáknak nem való édességek bizonyos testrészeiről történő lenyalására. Bár egyes elejtett megjegyzések alapján a kutyus - valószínűleg egy idegroham következtében - elpusztult, erre Lenke elásta és leöntötte egy lapát mésszel.

Fórumos pályafutása

Felbukkanása a topikban 2017 decemberére datálható. A figyelmet egyből felkeltette értetlenségével, valamint kontrollálatlan dührohamaival. Elmondása alapán a férfihang internetes portál, valamint Roosh V PUA guru keltette fel a dühét, amit az antifeminista topiklakókon kívánt levezetni. Ők először békés, normális emberi hangon próbálták megmagyarázni az idegbeteg femtardnak, hogy ők a férfihangon csak passzív olvasók, csak időnként kommentelnek, illetve azt se tudják, hogy Roosh V ki, nem vette tudomásul, csak tovább hajtotta a magáét, mint valami kataton verkli. A fórumos kommunikációjában idegállapota, valamint figyelmetlensége miatt könnyen ellentmondásba keveredik előző kommentjeivel, az ilyen eset jellegzetes lezárása az, hogy persze hogy hazudik, hiszen megteheti és különben is ehhez van kedve, és különben is, ez csak a virtualitás. Bár ezzel sem Feyelilo, sem Forintocska nem értenek egyet.

A normális topiklakóknál a végső biztosítékot Lenke kezdődő antiszemitizmusa ütötte ki, ami abban csúcsosodott ki, hogy egyeseket "paragrafusokkal teletömött zsidó seggüknél fogva lámpavasra felhúzással" fenyegetett [2]. Emiatt Lenkét az akkori igazságos moderáció a topikból való eltávolításra ítélte, minden nickjén, a lámpavasos komment nickje viszont két helyen is megőrződött: itt [3] és itt [4]. A femtard többször is próbálkozott visszatéréssel, de jellegzetes stílusa hamar lebuktatta. Elkeseredésében a férfihang magazin Férfigyűlölet című cikkében kezdte el terjeszteni beteg nézeteit és levezetni frusztrációját Dildo nicken, de a gyűlölködő hangnem és a femináci tartalom miatt ott is kitelt a nem létező becsülete. A nickneve viszont telitalálat volt, hisz utalt arra, amire neki zaklatott idegei csillapítása céljából szüksége lenne, hisz a dildo szó műpéniszt jelent.

Az ámokfutás vége

A Feminista topikban történt moderátorváltást követően Lenke amnesztiát kapott, és megint ott tombolt egy ideig, a normális, jóérzésű emberek rosszallását ismét kiváltva, ami már a femtardok felé erősen részrehajló Fasírt koma neheztelését is kiváltotta, ezért rátette delgombját az idegbeteg femtardra. Jelenleg is próbálkozik még egy-egy nicken visszatérni a topikba és folytatni a micskolódást, de általában hamar kivágják onnan. A Makipédia megjelenése után megpróbálkozott egy ellenoldal indításával, de nem jutott tovább a hangzatos címeknél, így maradt számára az időközönkénti visszasompolygási próbálkozás.

Visszasompolygás

2018 novemberében megjelent egy LédiGágá nevű nick, aki feltűnően hasonlított Lenkére, nem csak a személyeskedő támadásaival, de ezek irracionális, indokolatlan mivoltával is.

Az idomárok között is folyt a találgatás a régi-új majmocka kilétét illetően[5], de Hármas Csatorna történetének fényében már egyértelmű, hogy igen: a feminista topikból minden nickjén kitiltott fanatikus femdzsihádista sompolygott vissza, Fasírt koma szolgálatkész moderátori támogatásával.

Lebukása

2018 novemberben egy ügyetlen nickváltás során kiderült Lenke kiléte :-)